Saturday, May 2, 2009

HAHAHA... BIAR BETUL, RINGTONE PUN BOLEH BESARKAN PAYUDARA???=)


Bunyinya kedengaran pelik tetapi inilah kenyataannya. Aku mendapat info nie di website http://www.coretan-adie.co.cc. Ehem , dengan kemajuan teknologi yg serba canggih sekarang, macam2 yang boleh diciptakan yg kadang2 tidak pernah terlintas sama sekali di fikiran kita. Contohnya, penciptaan ringtone yg boleh membesarkan payudara. Dengan kecanggihan yg ada, "sesiapa yg berhajat tuu" tidak payah lagi menjalani pembedahan yg menyakitkan @ menyuntik silikon. Hal ini kerana ringtone yg bernama "Rockmelon" ini dapat membesarkan payudara dengan berfungsi sebagai menggerakkan otot-otot di sekitar payudara secara lembut & gerakan ini tidak dapat dilihat oleh mata kasar.

Ringtone "Rockmelon" ini mendapat sambutan yg begitu hangat di Jepun, di mana sebanyak 10,000 kali ringtone ini didownload setelah 1 minggu ringtone ini telah dilancarkan di internet. Korang nak tau siapa mamat yg bertanggungjawab di atas penciptaan ringtone "Rockmelon" ini..Ehem, mamat tersebut adalah Hideto Tomabechi, ie seorang guru spiritual yg berasal dari Negara Matahari Terbit iaitu negara Jepun. =)
Credit to: http://www.coretan-adie.co.cc

sesiapa yg ingin mendengar ringtone "Rockmelon" ini, sila pergi ke link: http://www.ziddu.com/download/4320197/rockmelon.mp3.html

p/s: Menurut pendapat aku, setiap benda yg diciptakan oleh manusia mesti ada kelemahannya dan tidak dapat menandingi ciptaan Yang Maha Esa.

Kita tidak tahu efek ringtone ini terhadap kesihatan manusia. Bagi aku, kita tidak payahlah terlalu obses dengan kecantikan, kerana jika terlalu obses, hati tidak akan tenang & akhirnya jiwa merana dan boleh jadi gila. Post kali ini aku just sekadar nak share2 info yg pernah aku baca sahaja, tidak lebih daripada itu=)

Ehem, aku tertanya2 bagaimana kalo lelaki yg mendengar ringtone ini?? Adakah mereka punya t"t"k pon akan membesar juga?? hihihi, seram mak....=)

0 comments:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and 2009 Bridal Dresses.